Heeft u een vraag over informatiebeheer? Bekijk onze veelgestelde vragen over archiefbeheer, digitale technologieën en scandiensten.
We moeten samenwerken met een gevestigde dienstverlener in archiefbeheer. Is OASIS deze partij?
Wij zijn de grootste particuliere informatiebeheerprovider in Europa, met zo’n 11.500 klanten. Ieder jaar scannen we meer dan 204 miljoen stukken. Meer dan 115 miljoen barcodedozen en -bestanden worden opgeslagen in onze beveiligde moderne faciliteiten. We hebben meer dan 70 locaties in Europa en 1.700 teamleden. We scannen meer dan 17 miljoen afbeeldingen per maand en slaan meer dan 200 terabytes aan digitale informatie op voor onze klanten (dat is gelijk aan ongeveer 200 miljoen foto’s van hoge kwaliteit).
Hoe gemakkelijk kan ik toegang krijgen tot grondmonsters die bij u zijn opgeslagen??
U kunt op elk gewenst moment toegang tot uw opgeslagen grondmonsters aanvragen voor analyse- of onderzoeksdoeleinden. Ieder grondmonster is gecatalogiseerd met gedetailleerde informatie, waaronder locatie, diepte en datum van extractie.
Hoe flexibel is uw media- en tapeopslagservice?
U kunt schema’s instellen voor hoe vaak u wilt dat uw back-uptapes worden geroteerd. U kunt uw opgeslagen tapes op elk gewenst moment controleren. Wij bieden geplande tape-ophaaldiensten om ze bij u op te halen en naar ons archiefcentra te brengen. We barcoderen en volgen uw media via ons inventarisbeheersysteem op dezelfde manier als we dat voor uw documenten zouden doen. U krijgt direct toegang tot geroteerde tapes met onze versnelde ophaalservice.
Biedt u zowel korte als lange termijn opslag aan?
Absoluut – we kunnen uw documenten en bestanden voor een korte periode of zo lang als u wilt in opslag houden. We stemmen de service op u af.
Kunt u ons blijven steunen naarmate we groeien en onze behoeften veranderen?
Als grootste particuliere informatiebeheerprovider in Europa hebben we de reikwijdte en schaal om iedereen te ondersteunen, van kleine bedrijven tot grote multinationals. We bieden een totale informatiebeheerservice voor alle soorten papieren en digitale gegevens.
Hoe beheert u de indexering van bestanden?
We gebruiken een barcodesysteem om alle gegevens te indexeren en te volgen, waardoor ze snel en eenvoudig terug te vinden zijn.
Als ik vertrouwelijke documenten of media vernietigd wil hebben, hoe kan ik er dan zeker van zijn dat dit veilig gebeurt (en dat er niets wordt versnipperd dat niet vernietigd mag worden)?
Wij bieden veilige document- en mediavernietigingsdiensten, waaronder het versnipperen en demagnetiseren van media (d.w.z. het wissen van harde schijven) en het vernietigen van cd’s, dvd’s en creditcards. Voor documentvernietiging gebruiken we beveiligde versnipperaars die papier verkleinen tot fijne deeltjes, waardoor reconstructie onmogelijk is. We zullen nooit een item vernietigen zonder toestemming van de klant. Het is een controleerbaar proces dat wordt gevalideerd met een certificaat van vernietiging. De veilige versnippering vindt plaats op een gespecialiseerde locatie in overeenstemming met BS EN 15713:2009. Wij bieden afsluitbare consoleversnipperingsbakken voor uw werkplek, om documenten veilig te houden totdat ze worden vernietigd.
Hoe lang duurt het als ik een document of archiefstuk dat bij u is opgeslagen, moet ophalen?
Wij bieden een scala aan opties die passen bij uw budget en organisatie, inclusief levering op dezelfde dag en de daaropvolgende dag. We kunnen een document in minder dan 4 uur aan u overhandigen. Voor toegang op het scherm zullen we documenten op verzoek uit uw bestandsbibliotheek lokaliseren en scannen. Noodtoegang tot uw informatie is 24/7 beschikbaar. Over de hele linie halen we 99% van onze SLA-doelen.
Hoeveel dozen kan ik in uw faciliteiten opslaan?
Er is geen limiet aan het aantal stukken dat we voor u kunnen beheren. We werken met enkele van Europa’s grootste en bekendste bedrijven en slaan meer dan 115 miljoen archiefdozen met barcode op in onze faciliteiten.
Wat voor soort stukken scant u?
Ons team maakt gebruik van gespecialiseerde scanners en technologie voor verschillende soorten projecten, waaronder:
Wat voor soort archiefstukken slaat u op?
Onze 70+ locaties in Europa zijn ontworpen om een breed scala aan waardevolle bestanden veilig op te slaan, waaronder:
Papieren documenten, waaronder bestanden, mappen, kaarten, boorgatlogboeken, akten, contracten, testamenten, gerechtelijke documenten, blauwdrukken, leningdocumenten, transactiegeschiedenissen en gebonden documenten
Hoogwaardige, delicate of fragiele stukken, waaronder historische documenten, manuscripten, foto’s, kunstwerken, kaarten en andere items met een significante culturele, historische of onderzoekswaarde
Geologische, milieu- en grondmonsters, waaronder rots-, bodem- en sedimentkernen
Media, waaronder back-uptapes, cd’s, dvd’s en hardeschijven
Ongebruikelijke of te grote items zoals architectuurmodellen of apparatuur
Hoe waarborgt u de veiligheid van archiefstukken tijdens het transport (bijvoorbeeld bij het transport van onze locatie naar die van u)?
Wij gebruiken alleen onze eigen voertuigen voorzien van OASIS-logo die worden bestuurd door ons veiligheidspersoneel dat OASIS-uniformen en ID-badges draagt. Onze vloot wordt beschermd door:
Welke veiligheidsmaatregelen (brand-, overstromings-, ongediertebestrijding, klimaatbeheersing) worden er in uw opslagfaciliteiten getroffen om mijn documenten en bezittingen te beschermen?
Onze faciliteiten zijn ontworpen om uw spullen te beschermen tegen natuurrampen, brand, ongedierte, overstromingen of milieuschade. Onze veiligheidsmaatregelen omvatten:
Welke veiligheidsmaatregelen zijn er in uw opslagfaciliteiten getroffen?
OASIS-opslagfaciliteiten zijn uitgerust met state-of-the-art beveiligingsmaatregelen om de waardevolle activa van klanten te beschermen tegen diefstal. Deze omvatten:
Besteedt u een deel van uw archiefbeheer uit aan derden?
Wij bieden onze klanten een gesloten keten van bewaring. Documenten en andere items worden verzameld, opgeslagen, gescand en geleverd in eigen beheer bij OASIS door ons door veiligheidsteam. De enige service waarbij we een partner inzetten is voor gecertificeerde vernietiging.
Onder welke industrienormen en certificeringen vallen uw archiefbeheerdiensten?
Wij beschikken over alle certificeringen die u mag verwachten van een dienstverlener in archiefbeheer voor sterk gereguleerde industrieën. Onze volledige lijst met certificeringen is:
How do you ensure the security of items in transit (e.g. when being transported from our premises to yours)?
We only ever use our own branded vehicles driven by our security vetted personnel who wear OASIS uniforms and ID badges. Our fleet is protected by:
What safety measures (fire, flood, pest protection, climate control) are in place at your storage facilities to protect my documents and assets?
Our facilities have been designed to keep your items safe from natural disasters, fire, pest, flood or environmental damage. Safety measures include:
What security measures are in place at your storage facilities?
OASIS storage facilities are equipped with state-of-the art security measures to protect clients’ valuable assets from theft. These include:
What industry standards and certifications are your records management services covered by?
We hold all the certifications you would expect for a records management provider to highly-regulated industries. Our full list of certifications is:
Do you outsource any part of your records management service to third parties?
We offer a closed-loop chain of custody to our clients. Documents and other items are collected, stored, scanned, delivered and destroyed in-house at OASIS by our security-vetted, highly trained team. The only service where we use a partner service is for tape transcription for our energy sector clients.
Hoe kunnen we de CO2-voetafdruk van onze archiefopslag verkleinen?
Ons vlaggenschiplokatie London Gateway beslaat 10.000 m2 en is gebouwd volgens BREEAM ‘uitstekend’-normen: ‘s werelds toonaangevende duurzaamheidsnorm voor gebouwen. Met een vermindering van 40% in koolstofemissies, is het één van de meest duurzame lokaties ooit gebouwd. De toegepaste energie-efficiëntiestrategieën omvaten o.a. fotovoltaïsche panelen, regenwateropvang, verbeterde thermische prestaties en luchtdichtheid van het gebouw en 95% van de gegenereerde afvalstoffen wordt ter plaatse gerecycled.
Hoe gaat u ons helpen onze milieudoelstellingen te bereiken?
Alles wat we doen is gericht op het minimaliseren van uw CO2-voetafdruk in lijn met onze ISO 14001-certificering voor milieubeheer. Wij voeren nauwgezette retentiestrategieën uit en plannen brandstofbesparende bezorgroutes. Tenslotte wordt versnipperd papier gerecycled tot tissueproducten (keukenrol, toiletpapier) in papierfabrieken.
How can we reduce the carbon footprint of our records management storage?
Our flagship London Gateway facility covers 109,000sq ft and was built to BREEAM ‘outstanding’ standards: the world’s leading sustainability standard for building construction. Only an hour from central London in our fleet of electric vehicles, it’s one of the most sustainable warehouses ever built – offering a 40% reduction in carbon emissions. Energy efficiency strategies include photovoltaic panels, rainwater harvesting, improved thermal performance and building air tightness, and 95% of waste materials generated recycled onsite.
How will you help us meet our environmental goals?
Everything we do is focused on minimising your carbon footprint in line with our ISO 14001 environmental management certification, from tightly managed retention strategies to fuel-saving delivery routes. Shredded paper is recycled into tissue products (kitchen roll, toilet tissue) in UK paper mills.
Mag u vertrouwelijke informatie van klanten uit de banksector beheren?
Absoluut. Wij werken met verschillende grote namen in de bankwereld. Wij beschikken over de relevante ISO-certificeringen voor kwaliteits-, milieu- en informatiebeveiligingsbeheer en Cyber Essentials Plus.
Heeft u ervaring met informatiebeheer in het zeer gespecialiseerde upstream-segment van de energiesector?
Dat doen we. We werken met booroperators vanuit onze faciliteiten in Tynaarlo; onze gespecialiseerde opslagfaciliteit voor grondmonsters. U zult moeite hebben om onze mix van geologie, geofysica, oceanografie en sedimentologie-expertise te vinden bij een andere grote leverancier van informatiebeheer in de energiebranche.
Bent u gekwalificeerd om zorgdocumenten op te slaan, te scannen, te beheren en digitaal te versturen?
Ja, dat zijn we. Wij leveren archiefbeheerdiensten aan méér dan 650 cliënten in de gezondheidszorg, scannen en bewaren patiëntgegevens in overeenstemming met de vereisten in de AVG van de autoriteit persoonsgegevens. Wij kunnen gescande bestanden formatteren voor eenvoudige integratie in uw Electronisch Patiëntendossier (EPD) systeem.
Bent u gekwalificeerd om juridische documenten op te slaan, te scannen en te beheren?
Absoluut. Wij werken met honderden bedrijven in de juridische sector, van advocaten behorende tot de ‘magic circle’ tot boutique advocaten- en notariskantoren. Wij verzamelen, bewaren, halen op en leveren gerechtelijke documenten, testamenten, akten, contracten en andere waardevolle documenten. Onze scanservice valt onder BS10008, wat betekent dat uw digitale bestanden kunnen worden gebruikt in gerechtelijke procedures.
Wij zijn een organisatie in de publieke domein die informatiebeheerdiensten inkoopt via een raamovereenkomst. Kunnen wij met u samenwerken?
We hebben twee decennia aan ervaring met het werken in het publieke domein, waaronder grote zorgaanbieders, publieke dienstverleners en lokale overheidsinstanties zoals gemeentes. We zijn geregistreerd op raamovereenkomsten.
Are you set up to manage confidential information from banking sector clients?
Absolutely. We work with some of the banking world’s biggest names. We hold the relevant ISO certifications for quality, environmental and information security management, and Cyber Essentials Plus.
Do you have experience managing information in the highly specialised upstream segment of the energy sector?
We do. We work with 89% of the UK’s well operators from our facilities in Aberdeen, North Wales, Dundee and London. We have specialist storage facilities for core and other subsurface samples. You’ll struggle to find our mix of geology, geophysics, oceanography and sedimentology expertise at any other major energy information management provider.
Are you qualified to store, scan, manage and digitally send healthcare documents?
Yes we are. We provide records management services to more than 650 healthcare clients, scanning and storing Lloyd Geoge records and other patient data in line with GDPR and NHS DSPT requirements. We’re an NHS Interoperability Toolkit (ITK) level 3 accredited supplier, able to securely transmit Patient Identifiable Data (PID) across the Health and Social Care Network (HSCN). We can format scanned records for easy integration into your Electronic Health Record (EHR) system.
Are you qualified to store, scan and manage legal documents?
Absolutely. We work with over 650 firms in the legal sector, from ‘magic circle’ companies to boutique law firms. We collect, store, retrieve, and deliver court documents, wills, deeds, contracts and other precious documents. Our scanning service is covered by BS10008, meaning your digital files can be used in legal proceedings.
We’re a public sector organisation, procuring information management services through a framework agreement. Can we work with you?
We have two decades of experience working with public sector organisations including large healthcare providers, police services and local government bodies. We’re registered on framework agreements including:
Onder welke industrienormen en certificeringen vallen uw archiefbeheerdiensten?
We hold all the certifications you would expect for a records management provider to highly-regulated industries. Our full list of certifications is:
Kunt u ons steunen in onze groei als de behoeften veranderen?
Als grootste particuliere informatiebeheerprovider in Europa hebben we de reikwijdte en schaal om iedereen te ondersteunen, van kleine bedrijven tot grote multinationals. We bieden een totaaloplossing voor alle soorten papieren en digitale gegevens.
Als ik vertrouwelijke documenten of media vernietigd wil hebben, hoe kan ik er dan zeker van zijn dat dit veilig gebeurt (en dat er niets wordt versnipperd dat niet vernietigd mag worden)?
Wij bieden veilige document- en mediavernietigingsdiensten, waaronder het versnipperen en demagnetiseren van media (d.w.z. het wissen van harde schijven) en het vernietigen van cd’s, dvd’s en creditcards. Voor documentvernietiging gebruiken we beveiligde versnipperaars die papier verkleinen tot fijne deeltjes, waardoor reconstructie onmogelijk wordt. We zullen nooit een archiefstuk vernietigen zonder toestemming van de klant. Het team voert veilige versnippering uit op een gespecialiseerde locatie in overeenstemming met BS EN 15713:2009 voor de veilige vernietiging van materiaal. Wij bieden afsluitbare consoleversnipperingsbakken voor uw werkplek, om documenten veilig te houden totdat ze worden versnipperd.
Hoe eenvoudig krijg ik toegang tot grondmonsters die bij u zijn opgeslagen?
U kunt op ieder gewenst moment toegang tot uw opgeslagen grondmonsters aanvragen voor analyse- of onderzoeksdoeleinden. Ieder grondmonster wordt gecatalogiseerd met gedetailleerde informatie, waaronder locatie, diepte en datum van extractie. U kunt eenvoudig naar uw monsters zoeken met behulp van ons online systeem, waarvan de interface bestanden doorzoekbaar maakt op een kaart met geografische gegevens.
Hoe flexibel is uw media- en tapeopslagservice?
U kunt schema’s instellen voor hoe vaak u wilt dat uw back-uptapes worden geroteerd. U kunt uw opgeslagen tapes op ieder gewenst moment controleren. Wij bieden geplande tape-ophaaldiensten om ze bij u op te halen en naar onze professionele archiefcentra te brengen. Wij barcoderen en volgen uw media via ons inventarisbeheersysteem op dezelfde manier als we dat voor uw documenten zouden doen. U krijgt direct toegang tot geroteerde tapes met onze versnelde ophaalservice.
Biedt u zowel korte als lange termijn opslag aan?
Absoluut – we kunnen uw documenten en bestanden voor een korte periode of zo lang als u wilt in opslag houden. We stemmen de dienstverlening op u af.
Hoe beheert u de indexering van bestanden?
We gebruiken een barcodesysteem om alle gegevens te indexeren en te volgen, waardoor ze snel en eenvoudig terug te vinden zijn.
Hoe lang duurt het als ik een document dat bij u is opgeslagen, moet ophalen?
Wij bieden een scala aan opties die passen bij uw budget en organisatie. We kunnen een document in minder dan 4 uur overhandigen aan u. Voor digitale bestanden zullen we documenten op verzoek uit uw bestandsbibliotheek lokaliseren en scannen. Toegang tot uw informatie is 24/7 beschikbaar. Over de hele linie halen we 99% van onze SLA-doelen.
Hoeveel dozen kan ik opslaan in uw faciliteit?
Er is geen limiet aan het aantal archiefstukken dat we voor u kunnen beheren. We werken met enkele van Europa’s grootste en bekendste bedrijven en slaan meer dan 115 miljoen archiefdozen met barcode op in onze faciliteiten.
Wat bewaart u zoal?
Onze 70+ locaties in Europa zijn ontworpen om een breed scala aan waardevolle archiefstukken veilig op te slaan, waaronder:
Waar kan AI onze informatiebeheerprocessen efficiënter maken?
Wij helpen klanten om te profiteren van kunstmatige intelligentie (AI) om de efficiëntie in alle fasen van het informatiebeheerproces te automatiseren en te verbeteren. Dit omvat:
Bij welke taken kan RPA helpen en hoe snel kunnen we aan de slag?
Robotische Procesautomatiseting (RPA) an repetitieve en tijdrovende taken automatiseren, zoals gegevensinvoer, documentclassificatie en het ophalen van bestanden. Tevens markeert het waar nodig uitzonderingen voor handmatige interventie. We gebruiken RPA-tools die zijn ontworpen om te werken met uw huidige systemen, waarbij gebruikersacties worden nagebootst zonder dat er complexe integraties nodig zijn. Er is geen speciale hardware vereist: we kunnen RPA-software installeren op uw bestaande IT-infrastructuur en deze aanpassen aan uw unieke activiteiten. Implementatietijdlijnen variëren afhankelijk van de complexiteit van de processen, maar veel RPA-oplossingen kunnen binnen enkele weken worden geïmplementeerd. We bieden voortdurende monitoring en onderhoud, evenals ondersteuning om het systeem uit te breiden naar extra taken of grotere volumes.
Hoe werkt uw digitale postkamerproces precies?
Kort gezegd scannen we uw inkomende fysieke post in onze beveiligde faciliteiten en bezorgen deze elektronisch aan de juiste personen in uw organisatie. We kunnen de dienstverlening aanpassen aan uw bedrijfsworkflows, integreren in uw bestaande documentbeheersysteem en indien nodig inkomende e-mails opnemen. Alle soorten post kunnen worden verwerkt: brieven, pakketten, facturen, juridische documenten en meer. Ons team opent de post, scant en indexeert deze. Ons systeem kan post categoriseren op basis van vooraf gedefinieerde criteria zoals ontvanger, afdeling of type document. Inkomende e-mails kunnen automatisch worden gesorteerd met behulp van vergelijkbare criteria. De digitale bestanden worden binnen enkele uren na ontvangst bij de beoogde ontvangers afgeleverd en de originelen kunnen worden opgeslagen, veilig worden versnipperd of naar u worden teruggestuurd. Vertrouwelijke of gevoelige post wordt verwerkt met aanvullende beveiligingsmaatregelen, waaronder encryptie en beperkte toegang. De service voldoet aan de AVG en andere relevante regelgeving inzake gegevensbescherming.
What industry standards and certifications are your records management services covered by?
We hold all the certifications you would expect for a records management provider to highly-regulated industries. Our full list of certifications is:
Will you be able to support us as we grow and our needs change?
As the largest privately-owned information management provider in Europe, we have the scope and scale to support everyone from small businesses to large, multinational enterprises. We offer an end-to-end information management service for all types of hard copy and digital data.
Where could AI make our information management processes more efficient?
We help clients capitalise on artificial intelligence (AI) to automate and improve efficiency at all stages of the information management process. This includes:
What tasks can RPA help with, and how quickly can we get started?
Robotic Process Automation (RPA) can automate repetitive and time-consuming tasks such as data entry, document classification and records retrieval – flagging exceptions for manual intervention where required. We use RPA tools designed to work with your current systems, mimicking user actions without the need for complex integrations. No special hardware is required: we can install RPA software on your existing IT infrastructure and tailor it to your unique operations. Implementation timelines vary depending on the complexity of the processes, but many RPA solutions can be deployed within weeks. We’ll provide ongoing monitoring and maintenance as well as support to expand the system to additional tasks or higher volumes of data as needed.
How exactly does your digital mailroom process work?
In a nutshell, we scan your incoming physical mail at our secure facilities, delivering it electronically to the appropriate people in your organisation. We can customise the service to your business workflows, integrating into your existing document management system and incorporating incoming emails if required. All types of post can be processed: letters, packages, invoices, legal documents and more. Our team opens the post, scans and indexes it. Our system can categorise mail based on predefined criteria such as recipient, department or type of document. Incoming emails can be automatically sorted using similar criteria. The digital files are delivered to the intended recipients within hours of receipt and the originals can be stored, securely shredded, or returned to you. Confidential or sensitive mail is processed with additional security measures including encryption and restricted access. The service complies with GDPR and other relevant data protection regulations.
Hoe werkt uw scan on demand-dienstverlening?
Scan on demand is een dienstverlening waarmee u specifieke documenten die in onze faciliteit zijn opgeslagen kunt laten scannen en snel digitale kopieën toegestuurd kunt krijgen. Wij bieden levering van gescande documenten op dezelfde dag of de daaropvolgende dag, afhankelijk van de urgentie. U kunt het scannen van meerdere documenten aanvragen en deze worden als batch geleverd. Het is snel en eenvoudig om bestanden te zoeken en een scan aan te vragen via ons online portaal.
Als onze gescande documenten in een juridische procedure gebruikt zouden moeten worden, zouden ze dan toelaatbaar zijn?
Om te bewijzen dat een digitaal bestand een waarheidsgetrouwe weergave is van een papieren exemplaar, moet het zijn gescand in een ruimte die valt onder BS 10008: die gaat over de bewijskracht en wettelijke toelaatbaarheid van elektronische informatie. U zult merken dat sommige leveranciers verwijzen naar deze norm, maar niet over de certificering beschikken op de locatie waar de digitalisering plaatsvindt. Dat is een groot probleem als u een document in een rechtszaak moet gebruiken en het origineel is vernietigd om ruimte vrij te maken in uw archief. Alle OASIS-scanlocaties vallen onder BS 10008. Het is één van de redenen waarom we door verschillende openbare dienstverleners worden vertrouwd om kritieke en vertrouwelijke bestanden te digitaliseren.
Wij werken in een sector met ongebruikelijke formaten of complexe documenten, kunt u die scannen?
We hebben 25 jaar ervaring en werken met zo’n 11.500 klanten, waarvan velen actief zijn in sterk gereguleerde sectoren. Documenten waar we expertise in hebben, zijn onder andere:
Hoe zorgt u ervoor dat de scans van hoge kwaliteit zijn?
We gebruiken scanners met een hoge resolutie en voeren kwaliteitscontroles uit om duidelijke en nauwkeurige digitale kopieën te garanderen. We bieden kleurenscans aan indien nodig en leveren gescande bestanden doorgaans in PDF of TIFF, maar kunnen op verzoek ook in andere formaten leveren.
Wat voor soort items scant u?
Ons team maakt gebruik van gespecialiseerde scanners en technologie voor verschillende soorten projecten, waaronder:
How does your scan on demand service work?
Scan on demand is a service that allows you to request the scanning of specific documents stored in our facility and receive digital copies quickly. We offer same-day or next-day delivery of scanned documents, depending on the urgency. You can request the scanning of multiple documents, and they’ll be delivered as a batch. It’s quick and easy to search for files and request a scan using our online portal.
If our scanned documents had to be used in a legal process, would they be admissible?
In order to prove that a digital file is a true representation of a hard copy, it must have been scanned in premises covered by BS 10008: Evidential Weight and Legal Admissibility of Electronic Information. You may find some suppliers reference this British Standard but don’t hold the certification at the site where the digitisation is happening. That’s a big problem if you need to use a document in legal proceedings and the original has been destroyed in order to free up space. All OASIS scanning sites are covered by BS 10008. It’s one reason we’ve been trusted by several police forces to digitise critical and confidential files.
We work in a sector with unusual formats or complex documents, can you scan those?
We have 25 years’ experience and work with 11,500 clients, many of whom operate in highly-regulated sectors. Documents we have expertise in scanning include:
How do you make sure scans are high quality?
We use high-resolution scanners and carry out quality checks to ensure clear and accurate digital copies. We offer colour scans as required and typically provide scanned files in PDF or TIFF, but can deliver in different formats on request.
What kind of items do you scan?
Our team use specialist scanners and technology for different types of project, including:
Op zoek naar meer? Bekijk ons clientportaal en bronnenbibliotheek.