Opslag van documenten
Bewaar uw waardevolle documenten in een van de ruim 70 beveiligde locaties met 24/7 toegang en opslagopties met lagere emissies.
Extern archiefbeheer resulteert in lagere kosten, minder emissie en snelle toeging tot essentiële informatie.
Spreek een expertArchief 100% veilig opslaan en toch eenvoudig toegankelijk voor geautoriseerde personen, is een delicate balans die we twee decennia lang hebben geperfectioneerd. Van uw locatie naar de onze en weer terug, informatie wordt streng bewaakt en beschermd. Uw gegevens worden verzameld in zwaarbeveiligde, met GPS gevolgde voertuigen. Waardevolle, kwetsbare documenten worden bewaard in de juiste opslagomstandigheden die ze nodig hebben. Onze 70+ professionele archiefcentra zijn uitgerust met de strengste beveiligings– en rampenpreventiemaatregelen, om nog maar te zwijgen van toonaangevende milieucertificeringen. Heeft u dringend een document nodig? We scannen en uploaden het, één van onze chauffeurs in uniform overhandigt de papieren versie binnen 4 uur in uw handen. Wanneer het tijd is om onnodige documenten te vernietigen, versnippert ons gecertificeerde personeel ze veilig voor recycling tot tissueproducten.
Onze 1.700 teamleden werken met klanten in heel Europa, zelfs in de meest gereguleerde branches. Om de efficiëntie, veiligheid en besluitvorming te verbeteren door middel van intelligenter bestandsbeheer.
Bewaar uw waardevolle documenten in een van de ruim 70 beveiligde locaties met 24/7 toegang en opslagopties met lagere emissies.
Bescherm ondergrondse monsters in omgevingsgecontroleerde faciliteiten met kijkkamers in Aberdeen, Noord-Wales, Dundee en Londen.
Op maat gemaakte opbergkasten en speciaal opgeleid personeel bewaren uw historische documenten, blauwdrukken, kunstwerken en modellen veilig.
Houd uw noodherstelplannen op koers door uw back-uptapes en andere mediaformaten toe te vertrouwen aan onze speciaal gebouwde kluizen.
Gemakkelijke toegang op het scherm tot uw papieren documenten wanneer u ze nodig heeft met onze snelle scanservice.
Door de beveiliging gescreend personeel vernietigt uw vertrouwelijke materiaal in onze interne faciliteiten, gevalideerd met een certificaat van vernietiging.
Als grootste particuliere specialist in informatiebeheer in Europa bieden wij schaal en ervaring naast een praktische, flexibele aanpak.
Over onsOnze vlaggenschipopslagfaciliteit biedt tot 40% lagere emissies
Papieren levering en scan on demand opties
24/7 noodtoegang tot uw gegevens
Praktisch, branchegericht advies van toegewijde accountmanagers
Geen externe partijen voor transport, opslag, scannen of versnipperen
11,500
in de volgende branches: juridisch dienstverlening, bankwezen en financiele dienstverlening, gezondheidszorg, lokale– en centrale overheid, woningbouw corporaties, gezondheidszorg, bouw en energie
24/7
tot uw digitale uploads, via ons intuïtieve zelfbedieningsportaal
200TB
opgeslagen voor onze klanten – dat komt overeen met 200.000.000 foto’s van hoge kwaliteit
70+
in heel Europa, waarbij alle scanfaciliteiten worden gedekt door BS10008 voor juridische ontvankelijkheid
Onze creatieve aanpak van informatiebeheer heeft duizenden klanten geholpen kosten, emissies, fouten en stressniveaus te verlagen.
Staat uw vraag er niet bij?
Stuur ons een berichtWat is het proces om over te stappen van mijn huidige leverancier naar OASIS en hoeveel kost het?
Het vooruitzicht om duizenden – soms miljoenen – documenten over te dragen aan een nieuwe leverancier kan overweldigend zijn. Zozeer zelfs dat sommige organisaties vasthouden aan leveranciers die consequent SLA’s missen, onnodig documenten opslaan buiten de bewaartermijnen, niets doen aan duurzaamheid of die geen contracten tegen concurrerende prijzen aanbieden. OASIS heeft uitgebreide ervaring in het overnemen van slecht presterende informatiebeheerprogramma’s. Wij nemen alle hoofdpijn van het verplaatsen van dozen en activa van bestaande leveranciers naar onze beveiligde faciliteiten op ons en ontwerpen ons prijsmodel om uw transitie– en exitkosten te compenseren.
Wat voor soort spullen slaat u op?
Onze 70+ locaties in Europa zijn ontworpen om een breed scala aan waardevolle spullen veilig op te slaan, waaronder::
Hoeveel dozen kan ik in uw faciliteiten opslaan?
Er is geen limiet aan het aantal eenheden dat we voor u kunnen beheren. We werken samen met enkele van Europa’s grootste en bekendste bedrijven en slaan meer dan 115 miljoen artikelen met barcodes op in onze faciliteiten.
Als ik een document dat bij jullie is opgeslagen moet bemachtigen, hoe lang duurt dat dan?
We bieden een scala aan opties die passen bij uw budget en organisatie, waaronder levering op dezelfde dag. In het meest dringende geval kunnen we binnen 4 uur een document overdragen. Mocht u de wens hebben digitaal toegang te verkrijgen tot een document, dan zullen we deze in uw bestandsbibliotheek lokaliseren en scannen. Noodtoegang tot uw gegevens is 24/7 beschikbaar en gemiddeld halen we 99% van onze SLA-doelstellingen.
Hoe beheert u de indexering van records?
We gebruiken een barcodesysteem om elke record te indexeren en te volgen, waardoor ze snel en gemakkelijk kunnen worden teruggehaald.
Biedt u zowel korte als lange termijn opslag aan?
Absoluut – we kunnen uw documenten en activa voor een korte periode of zo lang als u wilt in opslag houden. We stemmen de service op u af.
Hoe flexibel is uw media- en tapeopslagservice?
U kunt schema’s instellen voor hoe vaak u wilt dat uw back-uptapes worden geroteerd. U kunt uw opgeslagen tapes op elk gewenst moment controleren. Wij bieden geplande ophaaldiensten voor tapes om bij u op te halen en naar onze professionele platencentra te brengen. We volgen uw media via ons voorraadbeheersysteem op dezelfde manier als we dat voor uw documenten zouden doen. U kunt direct toegang krijgen tot gedraaide tapes met onze versnelde ophaalservice.
Hoe gemakkelijk kan ik toegang krijgen tot kernmonsters die bij u zijn opgeslagen?
U kunt op elk moment toegang vragen tot uw opgeslagen kernmonsters voor analyse- of onderzoeksdoeleinden. Elk kernmonster wordt gecatalogiseerd met gedetailleerde informatie over locatie, diepte en datum van extractie. Het is eenvoudig om naar uw monsters te zoeken met behulp van ons online systeem, waarvan de interface het mogelijk maakt om items vindbaar te maken op een kaart met de daarbijhorende geografische gegevens.
Als ik vertrouwelijke documenten of media vernietigd wil hebben, hoe kan ik er dan zeker van zijn dat dit veilig gebeurt (en dat er niets wordt versnipperd dat niet vernietigd zou moeten worden)?
Wij bieden veilige document- en mediavernietigingsdiensten, waaronder het versnipperen en demagnetiseren van media (d.w.z. het wissen van harde schijven) en het vernietigen van cd’s, dvd’s en creditcards. Voor documentvernietiging gebruiken we beveiligde versnipperaars die papier verkleinen tot fijne deeltjes, waardoor reconstructie onmogelijk is. We zullen nooit een item vernietigen zonder toestemming van de klant. Ons team voert veilige versnippering uit op onze gespecialiseerde locatie in overeenstemming met BS EN 15713:2009, dat de veilige vernietiging van vertrouwelijk materiaal omvat. Wij bieden afsluitbare versnipperingsbakken voor uw werkplek om documenten veilig te houden totdat ze worden versnipperd.
Met twee decennia aan ervaring en 11.500 klanten, wat uw uitdaging ook is…de kans is groot dat we het al eerder hebben opgelost.
Breng uw archiefbeheer up-to-date, van de postkamer tot de directiekamer, met AI, RPA en digitale processen.
Verander pakken papier in stapels waarde. Eén pagina of één miljoen, bestanden, boeken of blauwdrukken, onze technologie en ons team kunnen het allemaal scannen.
We hebben speciaal ontwikkelde specialistische diensten voor de branches die we ondersteunen. Onze toegewijde accountmanagers hebben tientallen jaren ervaring in de branch.
Zie alle branches