Begin een gesprek Klantenportaal

OASIS Notify

Word gewaarschuwd voor mogelijk wangedrag met een anoniem, versleuteld klokkenluidersplatform.

Bekijk alle digitale oplossingen

Een versleuteld platform waar medewerkers anoniem klachten kunnen indienen

Voldoet aan de EU-klokkenluidersrichtlijn en andere regionale wetten

Tweerichtingsinteracties om werknemers op de hoogte te houden van de voortgang, zonder de privacy in gevaar te brengen

Geschikt voor op mobiel, ondersteunt 50+ talen, configureerbare formulieren en machtigingen

Analysedashboard om trends en compliance in uw organisatie bij te houden

De basis Hoe het werkt

Organisaties hebben de verantwoordelijkheid om werknemers de middelen te bieden om illegale, onveilige, onethische of frauduleuze activiteiten te melden. Maar tot op heden zijn interne rapportagekanalen niet altijd geschikt geweest voor het beoogde doel. Ons digitale klokkenluidersplatform biedt 100% anonimiteit voor uw medewerkers om misstanden te signaleren. Door een veilige manier te bieden om informatie aan te leveren, verkleint u het risico op schadelijk gedrag binnen uw organisatie. Vanuit het oogpunt van compliance helpt het platform u te voldoen aan de wettelijke vereisten. En als het om reputatie gaat geeft u een sterk signaal af aan werknemers, belanghebbenden, partners en klanten dat u de hoogste ethische normen nastreeft. Het platform is versleuteld, mobielvriendelijk en beschikbaar in meer dan vijftig talen, waardoor het voor medewerkers gemakkelijk is om zorgen te delen. Formulieren, machtigingen en processen kunnen worden aangepast om uw klachtenbehandelaars te helpen de gemelde misstanden te beheren in overeenstemming met uw interne procedures.

Het OASIS-verschil Waarom kiezen voor OASIS Notify?

Speciaal gebouwd voor klokkenluiders

Het platform helpt organisaties bij het verzamelen van de nodige informatie en het doorlopen van de nodige stappen, in lijn met de wettelijke vereisten en het interne beleid.

Verbeteren van werknemersvertrouwen

De kans is groter dat uw team zorgen deelt via een kanaal dat versleuteld is, waar alle identificerende metadata is verwijderd en dat ISO 27001 gecertificeerd is

Kosteneffectieve naleving

Voldoe aan de nalevingsvereisten en geef een voorbeeld voor best practices met een systeem dat is ontworpen om eenvoudig en kosteneffectief te zijn

Vertrouwd door toonaangevende organisaties

Zo’n 11.500 klanten in heel Europa vertrouwen op onze diensten, die gecertificeerd zijn volgens de hoogste normen, waaronder ISO 27001, ISO 22301; 2019 en Cyber Essentials Plus

Tweerichtingsinteracties

Medewerkers kunnen de status van hun rapporten controleren, berichten verzenden en ontvangen en in realtime volgen zonder hun anonimiteit op te geven

Eén partner, geen stress

Besteed uw totale archiefbeheer uit aan Europa’s grootste particuliere leverancier van informatiebeheer, van opslag tot scannen tot digitaal klokkenluiden

Digitale technologieën Archiefbeheer up-to-date brengen, van de postkamer tot de directiekamer

Waar u ook digitale processen wilt introduceren om uw activiteiten te verbeteren, wij hebben de flexibiliteit, de ervaring en de technologie om u te helpen

Bekijk alle digitale oplossingen