Diensten

Catalogiseren en indexeren

Dankzij onze nauwkeurige catalogiserings- en indexeringsservice kun je je dossiers snel en efficiënt terugvinden.

Offerte aanvragen

Onze deskundige teamleden bieden onze klanten toonaangevende automatisering van bedrijfsprocessen. De voordelen: je bedrijfsvoering wordt gestroomlijnd, er wordt meer kantoorruimte en kostbare tijd vrijgemaakt, het wordt gemakkelijker om te voldoen aan regelgeving, en bovenal zorgt het voor kostenbesparing.

Voordelen van catalogiseren en indexeren

OASIS biedt vele flexibele en betaalbare oplossingen voor digitalisering en geautomatiseerde gegevensextractie die passen bij de behoeften van je organisatie.

Ondersteunt werken op afstand

Omdat gegevens altijd en overal toegankelijk zijn, kunnen medewerkers op afstand werken zonder dat ze toegang hoeven te hebben tot fysieke bestanden of documenten.

Bescherm je gegevens

Stelt kritieke bedrijfsinformatie veilig (maakt back-ups) die voorheen beperkt was tot één kopie. Beschermt je bedrijfskritische informatie

Veilig scannen van documenten

Wat het verzoek ook is, wij kunnen je bestanden veilig digitaliseren. Met onze geavanceerde scansoftware kunnen we grote of kleine hoeveelheden papieren documenten digitaal vastleggen.

Catalogiseren en indexeren

Bij OASIS zijn we ons ervan bewust dat er risico’s verbonden zijn aan het niet kunnen (terug)vinden van gegevens en informatie. Daarom bieden we een uitgebreide oplossing voor het catalogiseren en indexeren van je bestanden en documenten. Neem vandaag nog contact met ons op voor een gesprek met een van onze teamleden.

Catalogiseren

Bij OASIS bieden we oplossingen voor het catalogiseren van archieven door een archiefdossier toe te voegen aan een catalogus en de beschrijving en classificatie van het dossier vast te leggen. Dit proces helpt organisaties bij het identificeren en gemakkelijk toegankelijk maken van specifieke dossiers wanneer dat nodig is.

Indexeren

De volgende stap na het catalogiseren is het indexeren van je dossiers en gegevens. Er zijn een aantal gedetailleerde manieren en niveaus van archivering die OASIS je kan bieden op basis van je bedrijfsvereisten. Sectoren zoals de medische, juridische, boekhoudkundige en verzekeringssector werken met individuele bestanden en daarom is het duidelijk dat indexering op bestandsniveau nodig is. Voor de meeste andere organisaties die voornamelijk algemene bedrijfs- en operationele documentatie genereren, is indexering op doosniveau waarschijnlijk voldoende.

Wat onze klanten over ons zeggen

Dankzij de inzet en ondersteuning van OASIS is het digitaliseren van de papieren dossiers heel goed verlopen. Hierdoor is de patiëntenzorg niet belemmerd. Voor alle vragen was OASIS beschikbaar met een goed resultaat tot gevolg.

Marjan Duiven , Operationeel Leidinggevende polikliniek oogheelkunde Meppel

Read case study

Een bedrijf verkopen tijdens een pandemie was nooit de gemakkelijkste opgave, maar de professionele en transparante aanpak van OASIS heeft ervoor gezorgd dat alles zo soepel mogelijk is verlopen tijdens moeilijke tijden. Wij vertrouwen ons bedrijf van meer dan 40 jaar nu toe aan OASIS in de wetenschap dat het in goede handen zal zijn. Wij danken Matt en het team voor al het harde werk en wensen jullie het allerbeste voor de toekomst.

Simon Clarke , Directeur

Ik ben de afgelopen drie jaar door een aantal bedrijven benaderd om mijn interesse te wekken. Toen OASIS mij benaderde, gaf hun persoonlijke, vriendelijke en efficiënte aanpak de doorslag. Met name hun toezegging om de Box-it groep verder te laten groeien en te managen.

Box-it

We hebben een goede samenwerking waarbij OASIS goed heeft geluisterd naar de wensen van de opdrachtgever. OASIS neemt verantwoordelijkheid en is een complexe uitdaging aangegaan. OASIS brengt het project tot een goed einde. Daar staan ze ook voor in, al kost het hun meer. Zij gaan voor een optimaal resultaat en hebben er een tevreden klant bij.

Martin Jochems , Informatieadviseur / Gemeentearchivaris voor Gemeente Apeldoorn

Read case study

Samen hebben wij een groot digitaliseringsproject gedaan met een positief resultaat!

Hetty Snijders , Teammanager Logistiek FB

Read case study

Werken met externe ketenpartners vraagt om inzicht in informatie. Hiervoor moesten cliëntendossiers digitaal beschikbaar zijn. Daarnaast is het thuiswerken sterk toegenomen. De coronacrisis heeft het thuiswerken extra versneld.

Marcel Duffhuis , Projectleider Digitalisering

Read case study

OASIS is een betrouwbare partner voor archiefdigitalisering bij Viveste gebleken. Afspraken zijn helder en no-nonsense. Er wordt duidelijk gerapporteerd over voortgang en (on)verwachte situatiewijzigingen. Viveste heeft gekozen voor totale uitbesteding inclusief ophalen, schonen, indelen, scannen, overdragen. Met de komst van het digitale archief hopen we op korte termijn nog meer informatie en inzicht te kunnen ontsluiten naar ons (toekomstige)huurders en samenwerkingspartners.

Ton Könings , Programmamanager Proces en ICT Optimalisatie

Read case study

De digitale overgang is heel soepel verlopen. De gebruikers zijn nu heel gelukkig dat ze alles terug kunnen vinden met een muisklik. De gebruikers kunnen de documenten en tekeningen nu met een muisklik benaderen 24/7 vanaf elke locatie.

Jack de Koning , Adviseur en projectmanager/ De Koning Informatisering

Read case study

Catalogiseren en indexeren

De mediakluis van OASIS staat 24 uur per dag onder toezicht van videobewaking. OASIS maakt gebruik van de meest strikte beveiligingsmaatregelen zoals het intoetsen van een toegangscode en biometrische vingerafdrukscanners.

Ja. De teammembers van OASIS die met de mediakluis werken, zijn speciaal opgeleid om de juiste procedures te volgen bij het hanteren en vervoeren van vertrouwelijke media.

Als u gebruik maakt van de mediakluis van OASIS, kunt u erop vertrouwen dat uw kostbare informatie ook bij technische problemen of natuurrampen beschermd is en hersteld kan worden. De back-up tape rotatie service zorgt er bovendien voor dat uw gegevens regelmatig worden bijgewerkt.

OASIS gebruikt barcodes om alle media die in de mediakluis worden opgeslagen te organiseren en traceren. Via het OASIS online informatie management systeem kunt u online uw extern opgeslagen media beheren, diensten aanvragen of rapporten aanmaken.

U hebt 24 uur per dag toegang tot uw media. Noodverzending van uw gegevens is mogelijk.

Vraag snel een offerte aan voor catalogiseren en indexeren

Gebruik het onderstaande formulier om meer informatie aan te vragen over onze oplossingen voor catalogiseren en indexeren

Energy form

  • Informatie over hoe wij gegevens verwerken is te vinden in ons privacybeleid.