Begin een gesprek Klantenportaal

Digitale technologieën

Overal waar digitale processen uw archiefbeheer kunnen verbeteren – van de postkamer tot de directiekamerhebben wij de flexibiliteit, de ervaring en de technologie om u te helpen.

Spreek een expert

Minder afval, meer snelheid De intelligente benadering van technologie-adoptie

Voor de meeste organisaties is 100% digitaal nog ver weg. Daarom werkt ons pragmatische team van digitaliserings-, AI- en RPA-experts met u samen om te beoordelen waar technologie de meeste impact kan hebben op uw informatiebeheerprocessen. Ons digitale postkamersysteem biedt een nauwkeurigere routering van uw correspondentie waardoor u sneller beslissingen kunt nemen. Als u van plan bent om meer van uw papieren documenten te digitaliseren, neemt ons digitale platform de stress weg van opslag en beveiliging. Wij kunnen u helpen RPA in te zetten om de tijd die u besteedt aan handmatige, routinematige processen te verminderen. Onze AI-experts kunnen de efficiëntie van een aantal van uw archiefbeheertaken verhogen.

Transformatie, aangepakt Onze digitale technologiediensten

Onze 1.700 teamleden werken samen met klanten in heel Europa, in enkele van de meest gereguleerde sectoren, om de efficiëntie, veiligheid en besluitvorming te verbeteren door middel van intelligenter informatiebeheer.

Van ad-hocprojecten met een snelle doorlooptijd tot grootschalige transformatie

Praktisch, branchegericht advies van toegewijde accountmanagers

U hoeft niet te investeren in eigen technologie of ontwikkelingstijd

én leverancier voor alles, van papieren tot digitale dossiers

Diensten die vallen onder ISO 27001, ISO 22301:2019 en Cyber Essentials Plus

Belangrijkste statistieken OASIS in cijfers

11,500

klanten in de volgende branches: juridisch dienstverlening, bankwezen en financiele dienstverlening, gezondheidszorg, lokaleen centrale overheid, woningbouw corporaties, gezondheidszorg, bouw en energie 

24/7

toegang tot uw digitale uploads, via ons intuïtieve zelfbedieningsportaal 

200TB

aan gegevens opgeslagen voor onze klantendat komt overeen met 200.000.000 foto’s van hoge kwaliteit 

70+

locaties in heel Europa, waarbij alle scanfaciliteiten worden gedekt door BS10008 voor juridische ontvankelijkheid 

Hoe werkt uw digitale postkamerproces precies?

In het kort gezegd, wij scannen uw binnenkomende fysieke post in onze beveiligde faciliteiten en bezorgen deze elektronisch aan de juiste personen in uw organisatie. We kunnen de service aanpassen aan uw bedrijfsworkflows, integreren in uw bestaande documentbeheersysteem en indien nodig inkomende e-mails opnemen. Alle soorten post kunnen worden verwerkt: brieven, pakketten, facturen, juridische documenten en meer. Ons team opent de post, scant en indexeert deze. Ons systeem kan post categoriseren op basis van vooraf gedefinieerde criteria zoals ontvanger, afdeling of type document. Binnenkomende e-mails kunnen automatisch worden gesorteerd met behulp van vergelijkbare criteria. De digitale bestanden worden binnen enkele uren na ontvangst bij de beoogde ontvangers afgeleverd en de originelen kunnen worden opgeslagen, veilig worden versnipperd of naar u worden teruggestuurd. Vertrouwelijke of gevoelige post wordt verwerkt met aanvullende beveiligingsmaatregelen, waaronder encryptie en beperkte toegang. De service voldoet aan de AVG en overige relevante regelgeving met betrekking tot  gegevensbescherming. 

Bij welke taken kan RPA helpen en hoe snel kunnen we aan de slag?

Robotic Process Automation (RPA) kan repetitieve en tijdrovende taken automatiseren, zoals gegevensinvoer, documentclassificatie en het ophalen van documenten, waarbijindien nodiguitzonderingen voor handmatige interventie worden gemarkeerd. We gebruiken RPA-tools die zijn ontworpen om te werken met uw huidige systemen, waarbij gebruikersacties worden nagebootst zonder dat er complexe integraties nodig zijn. Er is geen speciale hardware vereist: we kunnen RPA-software installeren op uw bestaande IT-infrastructuur en deze aanpassen aan uw activiteiten. Implementatietijdlijnen variëren afhankelijk van de complexiteit van de processen. Echter, veel RPA-oplossingen kunnen binnen enkele weken worden geïmplementeerd. Indien gewenst, bieden we voortdurende monitoring en onderhoud, evenals ondersteuning om het systeem uit te breiden naar extra taken of grotere hoeveelheden gegevens.

Waar zou AI onze informatiebeheerprocessen efficiënter kunnen maken?

Wij helpen klanten om kunstmatige intelligentie (AI) te benutten om alle fasen van het informatiebeheerproces te automatiseren en de efficiëntie te verbeteren. Dit is inclusief: 

  • Bestanden in het systeem brengen en ze automatisch indexeren op basis van hun inhoud  
  • Patronen, trefwoorden, zinnen en subtiele contextuele aanwijzingen herkennen voor classificatie 
  • Automatisch relevante metagegevens extraheren, zoals auteurs, data, bestandstype en onderwerpen; en bestanden taggen met semantische gegevens (op basis van betekenis, niet alleen trefwoorden)  
  • Bestanden controleren op naleving van beleid en audittrails maken  
  • Automatische retentieplanning op basis van documenttype en wettelijke vereisten  
  • Toekomstige opslagvereisten, gegevensgroei en nalevingsuitdagingen voorspellen  
  • Zoeken gemakkelijker maken, met relevantierangschikking en zoekopdrachten in natuurlijke taal  
  • Geautomatiseerde anonimisering van gevoelige informatie en gebruikerstoegangscontroles  
  • Machine learning om de nauwkeurigheid voortdurend te verbeteren en aan te passen aan nieuwe vereisten  

Blijven jullie ons ondersteunen wanneer we groeien en onze behoeften veranderen?

Als grootste particuliere informatiebeheerprovider in Europa hebben we de reikwijdte en schaal om iedereen te ondersteunen, van kleine bedrijven tot multinationals. We bieden u een totale  informatiebeheersdienst voor alle soorten papieren en digitale gegevens. 

Onder welke branchspecifieke normen en certificeringen vallen uw archiefbeheerdiensten

Wij beschikken over alle certificeringen die u mag verwachten van een archiefbeheerdienstverlener, die actief is in sterk gereguleerde branches. Onze volledige lijst met certificeringen is: 

 

  • ISO 9001 Kwaliteitsmanagement  
  • ISO 14001 Milieumanagement  
  • ISO 27001 Informatiebeveiligingsmanagement  
  • BS 4971 Behoud en verzorging van archiefbibliotheekcollecties  
  • BS 7853 Veiligheidsscreening  
  • BS 15713 Veilige vernietiging van vertrouwelijk materiaal  
  • BS 10008 Wettelijke ontvankelijkheid van elektronische informatie  
  • PCI Security Standards Council Gekwalificeerde beveiligingsbeoordelaar   
  • Cyber Essentials Certified Plus 

Informatiebeheer van begin tot eind Overige diensten

Met twee decennia aan ervaring en 11.500 klanten, wat uw uitdaging ook is…de kans is groot dat we het al eerder hebben opgelost.

Branches die wij bedienen

We hebben speciaal ontwikkelde specialistische diensten voor de branches die we ondersteunen. Onze toegewijde accountmanagers hebben tientallen jaren ervaring in de branch

Zie alle branches