Digitale postkamer
Distribueer correspondentie – van brieven en pakjes tot e-mails – met minimale inspanning en maximale efficiëntie.
Overal waar digitale processen uw archiefbeheer kunnen verbeteren – van de postkamer tot de directiekamer – hebben wij de flexibiliteit, de ervaring en de technologie om u te helpen.
Spreek een expertVoor de meeste organisaties is 100% digitaal nog ver weg. Daarom werkt ons pragmatische team van digitaliserings-, AI- en RPA-experts met u samen om te beoordelen waar technologie de meeste impact kan hebben op uw informatiebeheerprocessen. Ons digitale postkamersysteem biedt een nauwkeurigere routering van uw correspondentie waardoor u sneller beslissingen kunt nemen. Als u van plan bent om meer van uw papieren documenten te digitaliseren, neemt ons digitale platform de stress weg van opslag en beveiliging. Wij kunnen u helpen RPA in te zetten om de tijd die u besteedt aan handmatige, routinematige processen te verminderen. Onze AI-experts kunnen de efficiëntie van een aantal van uw archiefbeheertaken verhogen.
Onze 1.700 teamleden werken samen met klanten in heel Europa, in enkele van de meest gereguleerde sectoren, om de efficiëntie, veiligheid en besluitvorming te verbeteren door middel van intelligenter informatiebeheer.
Distribueer correspondentie – van brieven en pakjes tot e-mails – met minimale inspanning en maximale efficiëntie.
Ons speciaal gebouwde portaal bespaart serverruimte en geeft u doorzoekbare, veilige back-uptoegang tot al uw gedigitaliseerde documenten.
Integreer AI en machine learning om recordbeheertaken zoals toegangscontrole, bewaarplanning en anonimisering van gegevens te verbeteren.
Introduceer RPA waar het de meeste impact zal hebben, om uw team te bevrijden van handmatige taken en de nauwkeurigheid te verbeteren.
Houd uw noodherstelplannen op koers door uw back-uptapes en andere mediaformaten toe te vertrouwen aan onze speciaal gebouwde kluizen.
Als grootste particuliere specialist in informatiebeheer in Europa bieden wij schaalgrootte en ervaring naast een praktische, flexibele aanpak.
Over onsVan ad-hocprojecten met een snelle doorlooptijd tot grootschalige transformatie
Praktisch, branchegericht advies van toegewijde accountmanagers
U hoeft niet te investeren in eigen technologie of ontwikkelingstijd
én leverancier voor alles, van papieren tot digitale dossiers
Diensten die vallen onder ISO 27001, ISO 22301:2019 en Cyber Essentials Plus
11,500
klanten in de volgende branches: juridisch dienstverlening, bankwezen en financiele dienstverlening, gezondheidszorg, lokale– en centrale overheid, woningbouw corporaties, gezondheidszorg, bouw en energie
24/7
toegang tot uw digitale uploads, via ons intuïtieve zelfbedieningsportaal
200TB
aan gegevens opgeslagen voor onze klanten – dat komt overeen met 200.000.000 foto’s van hoge kwaliteit
70+
locaties in heel Europa, waarbij alle scanfaciliteiten worden gedekt door BS10008 voor juridische ontvankelijkheid
Onze creatieve aanpak van informatiebeheer heeft duizenden klanten geholpen kosten, emissies, fouten en stressniveaus te verlagen.
Antwoorden op veelgestelde vragen over digitale technologiediensten van OASIS. Staat uw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht
Stuur ons een berichtHoe werkt uw digitale postkamerproces precies?
In het kort gezegd, wij scannen uw binnenkomende fysieke post in onze beveiligde faciliteiten en bezorgen deze elektronisch aan de juiste personen in uw organisatie. We kunnen de service aanpassen aan uw bedrijfsworkflows, integreren in uw bestaande documentbeheersysteem en indien nodig inkomende e-mails opnemen. Alle soorten post kunnen worden verwerkt: brieven, pakketten, facturen, juridische documenten en meer. Ons team opent de post, scant en indexeert deze. Ons systeem kan post categoriseren op basis van vooraf gedefinieerde criteria zoals ontvanger, afdeling of type document. Binnenkomende e-mails kunnen automatisch worden gesorteerd met behulp van vergelijkbare criteria. De digitale bestanden worden binnen enkele uren na ontvangst bij de beoogde ontvangers afgeleverd en de originelen kunnen worden opgeslagen, veilig worden versnipperd of naar u worden teruggestuurd. Vertrouwelijke of gevoelige post wordt verwerkt met aanvullende beveiligingsmaatregelen, waaronder encryptie en beperkte toegang. De service voldoet aan de AVG en overige relevante regelgeving met betrekking tot gegevensbescherming.
Bij welke taken kan RPA helpen en hoe snel kunnen we aan de slag?
Robotic Process Automation (RPA) kan repetitieve en tijdrovende taken automatiseren, zoals gegevensinvoer, documentclassificatie en het ophalen van documenten, waarbij – indien nodig – uitzonderingen voor handmatige interventie worden gemarkeerd. We gebruiken RPA-tools die zijn ontworpen om te werken met uw huidige systemen, waarbij gebruikersacties worden nagebootst zonder dat er complexe integraties nodig zijn. Er is geen speciale hardware vereist: we kunnen RPA-software installeren op uw bestaande IT-infrastructuur en deze aanpassen aan uw activiteiten. Implementatietijdlijnen variëren afhankelijk van de complexiteit van de processen. Echter, veel RPA-oplossingen kunnen binnen enkele weken worden geïmplementeerd. Indien gewenst, bieden we voortdurende monitoring en onderhoud, evenals ondersteuning om het systeem uit te breiden naar extra taken of grotere hoeveelheden gegevens.
Waar zou AI onze informatiebeheerprocessen efficiënter kunnen maken?
Wij helpen klanten om kunstmatige intelligentie (AI) te benutten om alle fasen van het informatiebeheerproces te automatiseren en de efficiëntie te verbeteren. Dit is inclusief:
Blijven jullie ons ondersteunen wanneer we groeien en onze behoeften veranderen?
Als grootste particuliere informatiebeheerprovider in Europa hebben we de reikwijdte en schaal om iedereen te ondersteunen, van kleine bedrijven tot multinationals. We bieden u een totale informatiebeheersdienst voor alle soorten papieren en digitale gegevens.
Onder welke branchspecifieke normen en certificeringen vallen uw archiefbeheerdiensten
Wij beschikken over alle certificeringen die u mag verwachten van een archiefbeheerdienstverlener, die actief is in sterk gereguleerde branches. Onze volledige lijst met certificeringen is:
Met twee decennia aan ervaring en 11.500 klanten, wat uw uitdaging ook is…de kans is groot dat we het al eerder hebben opgelost.
Een slankere, schonere manier om papieren documenten en waardevolle bezittingen te beheren, van verzamelen, opslaan, ophalen en scannen tot veilige vernietiging.
Verander pakken papier in stapels waarde. Eén pagina of één miljoen, bestanden, boeken of blauwdrukken, onze technologie en ons team kunnen het allemaal scannen.
We hebben speciaal ontwikkelde specialistische diensten voor de branches die we ondersteunen. Onze toegewijde accountmanagers hebben tientallen jaren ervaring in de branch
Zie alle branches