Diensten

Datakluis

Onze beveiligde kluizen beschermen uw zeer vertrouwelijke, historische of onvervangbare documenten.

Vraag een offerte aan

Daarnaast zijn onze kluizen voorzien van klimaatbeheersing en hanteren we toonaangevende beveiligings- en toegangsmaatregelen om uw meest waardevolle documenten en documenten die speciale omgevingscondities vereisen te beveiligen.

Voordelen

Deze ultramoderne opslagfaciliteiten zijn uitgerust met VESDA (Very Early Smoke Detection Apparatus) en brandblussystemen om de dreiging van brand in de prille aanvangsfase op te sporen en uit te roeien.

Veiligheid

Ter bescherming tegen ongeoorloofde toegang, inbraak of vandalisme zijn onze kluizen uitgerust met ultramoderne alarmsystemen en een gelaagd veiligheidsproces zodat uw belangrijkste documenten beschermd zijn.

Omgevingscondities

Onze opslagkluizen met gecontroleerde temperatuur- en vochtbeheersing zijn volgens ISO 9001-normen geoptimaliseerd en onderhouden, zodat uw documenten veilig en onder optimale omstandigheden kunnen worden opgeslagen.

Brandbestrijding

Onze brandwerende opslagkluizen bieden klanten extra ventilatie, automatische branddetectie en droge blusleidingen.

Track en trace

Met ons tracking systeem heeft u volledige controle over uw documenten en beschikt u over een volledig audit trail.

Monsteropslag

De Datakluis kan ook gebruikt worden voor het opslaan van niet standaard items zoals bewaarmonsters.

Kostenbeheersing

Voorkom kosten van gespecialiseerde apparatuur door gebruik te maken van een volledig beheerde dienst.

Proces

Onze volledig beheerde datakluis is beveiligd en voldoet aan de hoogst mogelijke veiligheidsnormen.

OASIS Group haalt de documenten die in aanmerking komen voor de datakluis op bij uw kantoor of huidige opslaglocatie.

De documenten worden in beveiligde OASIS wagens naar ons records center vervoerd.

Uw documenten worden vervoerd met voertuigen die zijn uitgerust met GPS zodat OASIS op elk moment de exacte locatie van alle voertuigen kan bepalen. Daarnaast zijn onze voertuigen uitgerust met Slam Locks en worden deze tijdens de dagelijkse leveringen en ophalingen te allen tijde vergrendeld. Op geen enkel moment laten onze chauffeurs hun voertuigen onbeheerd achter zonder het voertuig vooraf grondig te beveiligen.

Wanneer de documenten in de beveiligde ruimte van ons records center aankomen, wordt de unieke barcode voor elke doos en/of bestand geregistreerd. De barcodes zijn gekoppeld aan de gegevens die door OASIS worden vastgelegd, zodat u te allen tijde toegang heeft tot uw documenten via het Records Management Systeem, OASIS Bridge.

Klanten kunnen snel en eenvoudig hun opgeslagen bestanden opvragen met behulp van OASIS Bridge en één van onze teammembers zal de benodigde bestanden direct bij u aanleveren. Als alternatief kunnen deze documenten worden gedigitaliseerd en online beschikbaar worden gesteld.

We volgen alle dozen/ bestanden die worden opgehaald of geleverd door OASIS.

Onze chauffeurs rijden in OASIS voertuigen die voorzien zijn van een GPS tracker.

Opties

OASIS heeft tientallen jaren ervaring met het leveren van onze dienst Datakluis aan onze klanten.

Actieve datakluis

Onze optie Actieve datakluis is ideaal voor klanten die regelmatig benodigde documenten (zoals eigendomsbewijzen) veilig moeten opslaan. Deze optie biedt u de veiligheidsvoordelen van een externe kluis, terwijl u toch op aanvraag toegang krijgt tot uw documenten.

Lange termijn datakluis

Geschikt voor klanten die hun documenten duurzaam willen bewaren. Dit is een kosteneffectieve optie voor klanten die op minder regelmatige basis toegang tot hun dossier nodig hebben.

Niet-standaard datakluis

Ideaal voor bewaarmonsters waarbij aan strenge wettelijke eisen moet worden voldaan (zoals medische apparatuur). Deze optie stelt klanten in staat om hun spullen veilig op te slaan in geschikte omgevingscondities.

Wat onze klanten over ons zeggen

Dankzij de inzet en ondersteuning van OASIS is het digitaliseren van de papieren dossiers heel goed verlopen. Hierdoor is de patiëntenzorg niet belemmerd. Voor alle vragen was OASIS beschikbaar met een goed resultaat tot gevolg.

Marjan Duiven , Operationeel Leidinggevende polikliniek oogheelkunde Meppel

Lees de casestudie

Werken met externe ketenpartners vraagt om inzicht in informatie. Hiervoor moesten cliëntendossiers digitaal beschikbaar zijn. Daarnaast is het thuiswerken sterk toegenomen. De coronacrisis heeft het thuiswerken extra versneld.

Marcel Duffhuis , Projectleider Digitalisering

Lees de casestudie

Datakluis FAQ's

De mediakluis van OASIS staat 24 uur per dag onder toezicht van videobewaking. OASIS maakt gebruik van de meest strikte beveiligingsmaatregelen zoals het intoetsen van een toegangscode en biometrische vingerafdrukscanners.

Ontvang een vrijblijvende offerte

Als u meer informatie of een offerte over deze dienst wilt ontvangen, kunt u het onderstaande formulier gebruiken.

Get a Quote NL

Quote form NL site