Diensten

Digitale Transformatie

Met onze deskundige teammembers, in combinatie met onze bekroonde Omnidox pakket, bieden wij aan onze klanten geavanceerde automatisering van bedrijfsprocessen.

Vraag een offerte aan

OASIS heeft tientallen jaren ervaring in het vakgebied van documentbeheer, met een reputatie voor innovatie, betrouwbaarheid en snelle ROI. Wij leveren diensten aan diverse organisaties, waaronder de lokale en centrale overheid, grote bedrijven en het midden- en kleinbedrijf in de particuliere sector.

Voordelen Proces-automatisering

Door het automatiseren en stroomlijnen van processen voor specifieke backoffice functies helpen wij klanten om middelen vrij te maken en de operationele efficiëntie binnen hun organisatie te verhogen.

Beveiliging

Uw documenten worden gehost in een beveiligde omgeving met het extra voordeel van disaster recovery processen. Alleen geautoriseerde gebruikers, met op rechten gebaseerde functies, kunnen informatie bekijken.

Onmiddellijke toegang

Door gebruik te maken van onze cloudgebaseerde oplossing Omnidox zijn uw documenten tegelijkertijd toegankelijk en eenvoudig te delen, 24 uur per dag, 7 dagen per week, overal ter wereld.

Samenwerking

Met strikte gebruikersrechten en automatische workflows kan de samenwerking niet eenvoudiger zijn. Documenten kunnen worden toegewezen aan teams of individuen om acties te voltooien op basis van geautomatiseerde criteria.

Bescherm uw gegevens

Beveiligt (back-ups) kritische bedrijfsinformatie die voorheen beperkt was tot een enkele kopie.

Ondersteunt werken op afstand

Aangezien de gegevens overal en altijd toegankelijk zijn, kunnen uw teammembers op afstand werken.

Geautomatiseerde workflow

Via Omnidox kunt u snel en eenvoudig bestaande, of nieuwe, zakelijke workflows opnieuw creëren. U hoeft geen dure IT-middelen in te zetten.

Proces

Waar u zich ook bevindt in uw digitale transformatietraject, onze experts kunnen u helpen bij het vinden van de juiste oplossing voor uw organisatie.

De fysieke inzameling van informatie kan worden beheerd via de fysieke post, d.w.z. een postbus, of via een geplande ophaling van de postbus bij uw kantoor of uw huidige leverancier.

Digitale informatie kan worden aangeleverd met behulp van SFTP, via een digitale bestandsoverdracht of via e-mail. Andere opties zijn ook mogelijk. Daarnaast hebben we een bewezen integratie met vele toonaangevende bedrijfssystemen.

Fysieke documenten worden na ontvangst voorbereid op digitalisering op basis van overeengekomen criteria.

Met behulp van onze uiterst moderne scanapparatuur kunnen onze scanning experts elk type document (bestanden, certificaten, boeken, manuscripten, tijdschriften, kranten en technische tekeningen) digitaliseren naar de juiste kleurresolutie en het juiste formaat.

Gegevensextractie, indexering en OCR-technologieën worden gebruikt om workflows op elkaar af te stemmen en om informatie bij te werken.

OASIS beheert de distributie van zowel fysieke als digitale documenten om ervoor te zorgen dat de informatie op het juiste moment door de juiste persoon wordt ontvangen.

Dit omvat; de distributie van elektronische informatie in uw bedrijfssystemen, het versturen van gegevens naar aangewezen personen voor verdere verwerking en via onze Omnidox software.

Uw digitale informatie wordt opgeslagen in onze zeer veilige Omnidox software waarbij de toegang via geautoriseerde gebruikersrechten wordt beheerd door uw aangewezen beheerders.

Fysieke gegevens worden opgeslagen in beveiligde regionale OASIS record centers. Dozen en dossiers die worden opgevraagd worden getransporteerd in OASIS wagens die zijn uitgerust met GPS-tracking.

Onze krachtige Omnidox software, samen met onze ultramoderne scan- en datacaptatieplatformen, voorziet onze klanten van BI rapportages.

Deze informatie kan worden gebruikt om bedrijfsbeslissingen te nemen en bedrijfsprocessen (bij) te sturen.

Als informatiemanagement partner zorgt OASIS voor de vernietiging van zowel fysieke als digitale archieven.

Dit omvat de vernietiging van; digitale beelden, data, harde schijven en mediatapes.

Oplossingen

Onze bekroonde Omnidox pakket biedt multinationals en kleine bedrijven toegang tot dezelfde toonaangevende technologie met modules die beschikbaar zijn om de bedrijfsprocessen te automatiseren.

Digitale Postkamer

Onze digitale postkamer oplossing stelt organisaties in staat om documenten uit meerdere bronnen te verwerken in zowel fysieke als digitale vorm. Bovendien kunnen documenten eenvoudig worden gedeeld tussen afdelingen door middel van een intelligente workflow.

In tegenstelling tot andere systemen geven wij u de mogelijkheid om bedrijfsprocessen toe te voegen, te wijzigen of te verwijderen, via onze gebruiksvriendelijke workflow module.

Omnidox HR

Deze oplossing van OASIS is specifiek voor HR, geschikt voor organisaties van elke omvang en levert snel een aantoonbaar rendement op. We hebben talloze organisaties geholpen om de kosten van hun HR administratie te verlagen.

Omnidox wordt gevoed door de nieuwste AI-technologie voor het automatisch indexeren en extraheren van belangrijke gegevens voor zowel het beheer van wettelijke bewaartermijnen als het faciliteren van snelle zoekmogelijkheden.

Omnidox AP

Omnidox AP geeft één enkel ‘gecentraliseerd’ overzicht van uw facturen, zodat u ze online kunt beheren, op een manier die minimale input vereist. Het is bewezen dat deze oplossing de verwerkingskosten van leveranciersfacturen vermindert, in sommige gevallen met meer dan 60%.

De beveiligingstools en -protocollen van Omnidox AP bieden beheerders meer mogelijkheden voor controle en tracking. Beheerders kunnen de gebruikerstoegang beperken, uitgevoerde activiteiten in een audit trail bekijken en in een autorisatieschema vastleggen welke medewerkers in welke volgorde kunnen goedkeuren.

Wat onze klanten over ons zeggen

Dankzij de inzet en ondersteuning van OASIS is het digitaliseren van de papieren dossiers heel goed verlopen. Hierdoor is de patiëntenzorg niet belemmerd. Voor alle vragen was OASIS beschikbaar met een goed resultaat tot gevolg.

Marjan Duiven , Operationeel Leidinggevende polikliniek oogheelkunde Meppel

Lees de casestudie

Werken met externe ketenpartners vraagt om inzicht in informatie. Hiervoor moesten cliëntendossiers digitaal beschikbaar zijn. Daarnaast is het thuiswerken sterk toegenomen. De coronacrisis heeft het thuiswerken extra versneld.

Marcel Duffhuis , Projectleider Digitalisering

Lees de casestudie

Digitale Transformatie FAQ's

Digitale transformatie is het proces van het integreren van digitale technologieën in verschillende gebieden van een bedrijf. Technologie wordt gebruikt om nieuwe bedrijfsprocessen te automatiseren of bestaande processen te wijzigen.

Het is belangrijk dat u aan het begin van uw digitale transformatietraject uw einddoel bepaalt. Het resultaat dat uw afdeling, of de organisatie als geheel, probeert te bereiken, zal uw digitale strategie bepalen.

Nu de focus steeds meer verschuift naar een mondiale economie, merken veel industrieën dat digitale transformatie bijdraagt aan hun concurrentievermogen. Door de toepassing van digitale technologieën kunnen bedrijven en organisaties tijd en geld besparen.

De lijst van voordelen van digitale transformatie is uitgebreid en varieert afhankelijk van vele factoren, maar in alle sectoren en disciplines zijn de voordelen onder meer: verbeterde efficiëntie, verhoogde productiviteit en kostenbesparingen.

Digitale transformatie is in elke sector te zien, maar de soorten technologie kunnen per sector verschillen. Er zijn verschillende factoren die van invloed zijn op het traject van digitale transformatie, waaronder wettelijke verplichtingen, en het is belangrijk om deze al vroeg in uw traject te begrijpen.

Ontvang een vrijblijvende offerte

Neem vandaag nog contact met ons op en kom erachter hoe OASIS u kan helpen tijdens uw reis naar digitale transformatie.

Get a Quote NL

Quote form NL site