Almere, 17 juni 2025 – OASIS, het informatiebeheer bedrijf, laat weten dat zijn toonaangevende Net Promoter Score® (NPS®) in België en Nederland is gestegen naar +31. Dit is het bewijs van OASIS’ toewijding aan het leveren van toegevoegde waarde aan klanten en een uitstekende gebruikerservaring.
“Bij OASIS staat klanttevredenheid voorop bij alles wat we doen” zegt Jacqueline Bakker, Managing Director bij OASIS België & Nederland. “Onze organisatie is erop ingericht om continu feedback van klanten te verzamelen, te meten en te evalueren. Onze huidige NPS-score bekrachtigt deze aanpak en onderscheidt de kwaliteit van onze dienstverlening. OASIS wil in alle markten waar we actief zijn gewaardeerd worden voor de toegevoegde waarde die we leveren. We meten NPS het hele jaar door, waardoor we snel kunnen reageren op de actualiteit. We hebben het onderdeel gemaakt van ons CRM-systeem waardoor het zichtbaar is in de hele organisatie.”
NPS wordt berekend op basis van antwoorden op één vraag: hoe waarschijnlijk is het dat u ons bedrijf/dienst zou aanbevelen aan een vriend of collega? De NPS loopt van -100 (alle detractors) tot +100 (alle promoters). Een NPS van tussen de +30 t/m +50 is uitstekend.
“Onze klanten kunnen ervan op aan dat wij de komende jaren ons blijven richten op het leveren van positieve klantervaringen. Dit doen we door onze bedrijfsprocessen iedere keer weer verder te optimaliseren en een flinke bijdrage te leveren aan het succes van onze klanten.”