Vul onderstaand formulier in en één van onze medewerkers neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
KlantomgevingVul bij omschrijving uw klantnummer in. U kunt uw klantnummer vinden in OASIS-Bridge en op een factuur.
Bezoek ons klantenportaal voor meer informatieNederland
België
Mag u vertrouwelijke informatie van klanten uit de banksector beheren?
Absoluut. Wij werken met verschillende grote namen in de bankwereld. Wij beschikken over de relevante ISO-certificeringen voor kwaliteits-, milieu- en informatiebeveiligingsbeheer en Cyber Essentials Plus.
Heeft u ervaring met informatiebeheer in het zeer gespecialiseerde upstream-segment van de energiesector?
Dat doen we. We werken met booroperators vanuit onze faciliteiten in Tynaarlo; onze gespecialiseerde opslagfaciliteit voor grondmonsters. U zult moeite hebben om onze mix van geologie, geofysica, oceanografie en sedimentologie-expertise te vinden bij een andere grote leverancier van informatiebeheer in de energiebranche.
Bent u gekwalificeerd om zorgdocumenten op te slaan, te scannen, te beheren en digitaal te versturen?
Ja, dat zijn we. Wij leveren archiefbeheerdiensten aan méér dan 650 cliënten in de gezondheidszorg, scannen en bewaren patiëntgegevens in overeenstemming met de vereisten in de AVG van de autoriteit persoonsgegevens. Wij kunnen gescande bestanden formatteren voor eenvoudige integratie in uw Electronisch Patiëntendossier (EPD) systeem.
Bent u gekwalificeerd om juridische documenten op te slaan, te scannen en te beheren?
Absoluut. Wij werken met honderden bedrijven in de juridische sector, van advocaten behorende tot de ‘magic circle’ tot boutique advocaten- en notariskantoren. Wij verzamelen, bewaren, halen op en leveren gerechtelijke documenten, testamenten, akten, contracten en andere waardevolle documenten. Onze scanservice valt onder BS10008, wat betekent dat uw digitale bestanden kunnen worden gebruikt in gerechtelijke procedures.
Wij zijn een organisatie in de publieke domein die informatiebeheerdiensten inkoopt via een raamovereenkomst. Kunnen wij met u samenwerken?
We hebben twee decennia aan ervaring met het werken in het publieke domein, waaronder grote zorgaanbieders, publieke dienstverleners en lokale overheidsinstanties zoals gemeentes. We zijn geregistreerd op raamovereenkomsten.
Are you set up to manage confidential information from banking sector clients?
Absolutely. We work with some of the banking world’s biggest names. We hold the relevant ISO certifications for quality, environmental and information security management, and Cyber Essentials Plus.
Do you have experience managing information in the highly specialised upstream segment of the energy sector?
We do. We work with 89% of the UK’s well operators from our facilities in Aberdeen, North Wales, Dundee and London. We have specialist storage facilities for core and other subsurface samples. You’ll struggle to find our mix of geology, geophysics, oceanography and sedimentology expertise at any other major energy information management provider.
Are you qualified to store, scan, manage and digitally send healthcare documents?
Yes we are. We provide records management services to more than 650 healthcare clients, scanning and storing Lloyd Geoge records and other patient data in line with GDPR and NHS DSPT requirements. We’re an NHS Interoperability Toolkit (ITK) level 3 accredited supplier, able to securely transmit Patient Identifiable Data (PID) across the Health and Social Care Network (HSCN). We can format scanned records for easy integration into your Electronic Health Record (EHR) system.
Are you qualified to store, scan and manage legal documents?
Absolutely. We work with over 650 firms in the legal sector, from ‘magic circle’ companies to boutique law firms. We collect, store, retrieve, and deliver court documents, wills, deeds, contracts and other precious documents. Our scanning service is covered by BS10008, meaning your digital files can be used in legal proceedings.
We’re a public sector organisation, procuring information management services through a framework agreement. Can we work with you?
We have two decades of experience working with public sector organisations including large healthcare providers, police services and local government bodies. We’re registered on framework agreements including:
Onder welke industrienormen en certificeringen vallen uw archiefbeheerdiensten?
We hold all the certifications you would expect for a records management provider to highly-regulated industries. Our full list of certifications is:
Kunt u ons steunen in onze groei als de behoeften veranderen?
Als grootste particuliere informatiebeheerprovider in Europa hebben we de reikwijdte en schaal om iedereen te ondersteunen, van kleine bedrijven tot grote multinationals. We bieden een totaaloplossing voor alle soorten papieren en digitale gegevens.
Als ik vertrouwelijke documenten of media vernietigd wil hebben, hoe kan ik er dan zeker van zijn dat dit veilig gebeurt (en dat er niets wordt versnipperd dat niet vernietigd mag worden)?
Wij bieden veilige document- en mediavernietigingsdiensten, waaronder het versnipperen en demagnetiseren van media (d.w.z. het wissen van harde schijven) en het vernietigen van cd’s, dvd’s en creditcards. Voor documentvernietiging gebruiken we beveiligde versnipperaars die papier verkleinen tot fijne deeltjes, waardoor reconstructie onmogelijk wordt. We zullen nooit een archiefstuk vernietigen zonder toestemming van de klant. Het team voert veilige versnippering uit op een gespecialiseerde locatie in overeenstemming met BS EN 15713:2009 voor de veilige vernietiging van materiaal. Wij bieden afsluitbare consoleversnipperingsbakken voor uw werkplek, om documenten veilig te houden totdat ze worden versnipperd.
Hoe eenvoudig krijg ik toegang tot grondmonsters die bij u zijn opgeslagen?
U kunt op ieder gewenst moment toegang tot uw opgeslagen grondmonsters aanvragen voor analyse- of onderzoeksdoeleinden. Ieder grondmonster wordt gecatalogiseerd met gedetailleerde informatie, waaronder locatie, diepte en datum van extractie. U kunt eenvoudig naar uw monsters zoeken met behulp van ons online systeem, waarvan de interface bestanden doorzoekbaar maakt op een kaart met geografische gegevens.
Hoe flexibel is uw media- en tapeopslagservice?
U kunt schema’s instellen voor hoe vaak u wilt dat uw back-uptapes worden geroteerd. U kunt uw opgeslagen tapes op ieder gewenst moment controleren. Wij bieden geplande tape-ophaaldiensten om ze bij u op te halen en naar onze professionele archiefcentra te brengen. Wij barcoderen en volgen uw media via ons inventarisbeheersysteem op dezelfde manier als we dat voor uw documenten zouden doen. U krijgt direct toegang tot geroteerde tapes met onze versnelde ophaalservice.
Biedt u zowel korte als lange termijn opslag aan?
Absoluut – we kunnen uw documenten en bestanden voor een korte periode of zo lang als u wilt in opslag houden. We stemmen de dienstverlening op u af.
Hoe beheert u de indexering van bestanden?
We gebruiken een barcodesysteem om alle gegevens te indexeren en te volgen, waardoor ze snel en eenvoudig terug te vinden zijn.
Hoe lang duurt het als ik een document dat bij u is opgeslagen, moet ophalen?
Wij bieden een scala aan opties die passen bij uw budget en organisatie. We kunnen een document in minder dan 4 uur overhandigen aan u. Voor digitale bestanden zullen we documenten op verzoek uit uw bestandsbibliotheek lokaliseren en scannen. Toegang tot uw informatie is 24/7 beschikbaar. Over de hele linie halen we 99% van onze SLA-doelen.
Hoeveel dozen kan ik opslaan in uw faciliteit?
Er is geen limiet aan het aantal archiefstukken dat we voor u kunnen beheren. We werken met enkele van Europa’s grootste en bekendste bedrijven en slaan meer dan 115 miljoen archiefdozen met barcode op in onze faciliteiten.
Wat bewaart u zoal?
Onze 70+ locaties in Europa zijn ontworpen om een breed scala aan waardevolle archiefstukken veilig op te slaan, waaronder:
Hoe werkt uw scan on demand-dienstverlening?
Scan on demand is een dienstverlening waarmee u specifieke documenten die in onze faciliteit zijn opgeslagen kunt laten scannen en snel digitale kopieën toegestuurd kunt krijgen. Wij bieden levering van gescande documenten op dezelfde dag of de daaropvolgende dag, afhankelijk van de urgentie. U kunt het scannen van meerdere documenten aanvragen en deze worden als batch geleverd. Het is snel en eenvoudig om bestanden te zoeken en een scan aan te vragen via ons online portaal.
Als onze gescande documenten in een juridische procedure gebruikt zouden moeten worden, zouden ze dan toelaatbaar zijn?
Om te bewijzen dat een digitaal bestand een waarheidsgetrouwe weergave is van een papieren exemplaar, moet het zijn gescand in een ruimte die valt onder BS 10008: die gaat over de bewijskracht en wettelijke toelaatbaarheid van elektronische informatie. U zult merken dat sommige leveranciers verwijzen naar deze norm, maar niet over de certificering beschikken op de locatie waar de digitalisering plaatsvindt. Dat is een groot probleem als u een document in een rechtszaak moet gebruiken en het origineel is vernietigd om ruimte vrij te maken in uw archief. Alle OASIS-scanlocaties vallen onder BS 10008. Het is één van de redenen waarom we door verschillende openbare dienstverleners worden vertrouwd om kritieke en vertrouwelijke bestanden te digitaliseren.
Wij werken in een sector met ongebruikelijke formaten of complexe documenten, kunt u die scannen?
We hebben 25 jaar ervaring en werken met zo’n 11.500 klanten, waarvan velen actief zijn in sterk gereguleerde sectoren. Documenten waar we expertise in hebben, zijn onder andere:
Hoe zorgt u ervoor dat de scans van hoge kwaliteit zijn?
We gebruiken scanners met een hoge resolutie en voeren kwaliteitscontroles uit om duidelijke en nauwkeurige digitale kopieën te garanderen. We bieden kleurenscans aan indien nodig en leveren gescande bestanden doorgaans in PDF of TIFF, maar kunnen op verzoek ook in andere formaten leveren.
Wat voor soort items scant u?
Ons team maakt gebruik van gespecialiseerde scanners en technologie voor verschillende soorten projecten, waaronder:
How does your scan on demand service work?
Scan on demand is a service that allows you to request the scanning of specific documents stored in our facility and receive digital copies quickly. We offer same-day or next-day delivery of scanned documents, depending on the urgency. You can request the scanning of multiple documents, and they’ll be delivered as a batch. It’s quick and easy to search for files and request a scan using our online portal.
If our scanned documents had to be used in a legal process, would they be admissible?
In order to prove that a digital file is a true representation of a hard copy, it must have been scanned in premises covered by BS 10008: Evidential Weight and Legal Admissibility of Electronic Information. You may find some suppliers reference this British Standard but don’t hold the certification at the site where the digitisation is happening. That’s a big problem if you need to use a document in legal proceedings and the original has been destroyed in order to free up space. All OASIS scanning sites are covered by BS 10008. It’s one reason we’ve been trusted by several police forces to digitise critical and confidential files.
We work in a sector with unusual formats or complex documents, can you scan those?
We have 25 years’ experience and work with 11,500 clients, many of whom operate in highly-regulated sectors. Documents we have expertise in scanning include:
How do you make sure scans are high quality?
We use high-resolution scanners and carry out quality checks to ensure clear and accurate digital copies. We offer colour scans as required and typically provide scanned files in PDF or TIFF, but can deliver in different formats on request.
What kind of items do you scan?
Our team use specialist scanners and technology for different types of project, including: