Nieuwsbericht
OASIS Group, de grootste particuliere informatiemanagementorganisatie in Europa, heeft vandaag de benoeming aangekondigd van twee nieuwe leden in het Executive team.
Max Harding, voormalig Managing Director bij Capita, treedt toe als Chief Revenue Officer. Harding zal verantwoordelijk zijn voor de klantervaring en het stimuleren van omzetgroeimogelijkheden binnen de hele groep.
Over zijn benoeming zei Harding: “Ik ben verheugd om bij OASIS te komen werken. We bevinden ons in een unieke positie om als vertrouwde partner te dienen voor klanten in heel Europa, waardoor ze de kracht van hun administratie en informatie kunnen benutten. Ik verwelkom de kans om mijn ervaring op het gebied van commercieel management en klantrelaties in te brengen om de impact van OASIS verder te vergroten.”
“Het is een genoegen om Max te verwelkomen in het OASIS Group Executive-team als onze Chief Revenue Officer. Max brengt een schat aan ervaring met zich mee, en een bewezen, uitgebreid trackrecord op het gebied van omzetgroei en klantenzorg, wat een grote troef zal zijn als we op weg zijn naar onze volgende groeifase.” Aldus Eddie Aston, CEO van OASIS Group
Mike Speakman treedt toe als Managing Director UK&I en brengt meer dan 30 jaar ervaring in Operations en Supply Chain met zich mee. Speakman wordt verantwoordelijk voor het leiden van de activiteiten van OASIS in het Verenigd Koninkrijk en de Republiek Ierland, waaronder bijna 50 recordcentra en een recyclingfaciliteit.
“Ik vind het geweldig om bij OASIS te komen werken en leiding te geven aan de activiteiten in Groot-Brittannië en Ierland. Omdat ik mijn carrière heb doorgebracht met het leiden van operationele en supply chain-teams in verschillende sectoren, begrijp ik de cruciale rol die informatiemanagement speelt in zakelijk succes. Onze klanten hebben veel vertrouwen in ons gesteld en wij moeten dit terugbetalen door hen te verrassen met een uitstekende service.” verklaarde Spreker.
“Ik ben blij Mike te mogen verwelkomen als Managing Director UK&I. Mike’s sterke leiderschap, operationele focus en staat van dienst in het realiseren van transformationele verbeteringen zullen ons in staat stellen onze plannen waar te maken. Inclusief het bieden van een hoogwaardige ervaring voor onze teamleden, klanten en stakeholders.” Aldus Eddie Aston, CEO van OASIS Group. Deze benoemingen onderstrepen verder de toewijding van de organisatie aan een klantgerichte strategie